pondelok, 3. februára 2014

Hurááá!

Konečne sa mi skončili dni vysedávania v škole ! Ešte mi zostáva napísať bakalárku+urobiť dve skúšky a mám od nej pokoj až do mája :) Ako ste strávili prvý mesiac tohto roka? Mne ubehol neskutočne rýchlo,pretože sa stále niečo dialo.Sestrina svadba,skúškové,potom 9 dní v škole,medzitým som sa venovala aj výrobe bižu..a už je február :) Momentálne popíjam kávičku a o chvíľu sa idem učiť,nech čím skôr zmáknem ešte tie 2 skúšky...

ááá teraz už moje novotinky,tunáááá












Dúfam,že sa vecičky páčia ! :)
Prajem pekný deň !





3 komentáre:

  1. Great post!!!
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hello sweety! You have a nice blog and beautiful photo)

    Lets follow each other on GFC or/and G+? Write me if you agree and I follow you back! ;)

    Welcom to the world of fashion, diy and travel!)

    WWW.CENTRALSTREET.COM

    OdpovedaťOdstrániť